Igor Popilowski

aleksandra-sekowska-branza-kreatywna

Psychoterapeuta Gestalt, prowadzi zajęcia z teorii Gestalt.

Jestem absolwentem Instytutu Psychologii na Wydziale Filozoficznym Uniwersytetu Jagiellońskiego. Ukończyłem Szkołę Psychoterapii w warszawskim Ośrodku Pomocy i Edukacji Psychologicznej Intra – szkolenie całościowe, rekomendowane przez Polskie Towarzystwo Psychologiczne. Od roku 2015 kontynuuję rozwój zawodowy w IIPG – Instytucie Integralnej Psychoterapii Gestalt w Krakowie poprzez uczestniczenie w cyklicznych superwizjach i warsztatach specjalistycznych, jak również poprzez doświadczanie roli koterapeuty.

Doświadczenie psychoterapeutyczne zdobywałem w Poradni Zdrowia Psychicznego oraz Ośrodkach Interwencji Kryzysowej w Warszawie i Zakopanem. Staż kliniczny na Oddziale Leczenia Zaburzeń Depresyjnych i Nerwicowych w Komorowie. Przez 10 lat pracowałem w Centrum Profilaktyki i Promocji Zdrowia w Wieliczce, gdzie prowadziłem psychoterapię i zajmowałem się koordynacją działań Zespołu Terapeutów. Od roku 2008 prowadzę praktykę prywatną w Krakowie.

Moje zainteresowania zawodowe to psychoterapia indywidualna, praca z parą, praca z traumą oraz prowadzenie warsztatów rozwoju osobistego w oparciu o nurt humanistyczno-doświadczeniowy (ze szczególnym uwzględnieniem podejścia Gestalt i Focusingu).

Edukacja

  • Uniwersytet Jagielloński, mgr psychologii
  • Szkoła Psychoterapii, Ośrodku Pomocy i Edukacji Psychologicznej Intra

Certyfikaty

  • Certyfikat Psychoterapeuty nr. 64/T/2021, PTIPDiES
  • Certyfikat Psychoterapeuty Focusingu, Institut für integrale Gesprächs und Focusingtherapie

Specjalizacja

  • psychoterapia osób dorosłych

Organizacje zawodowe

  • Polskie Towarzystwo Integracyjnej Psychoterapii Doświadczeniowej i Edukacji Społecznej INTRA, członek
  • Polskie Towarzystwo Psychologiczne, członek
  • Polskie Towarzystwo Psychoterapii Humanistyczno-Egzystencjalnej, członek
marcin-stach-superwizor
aleksandra-sekowska-branza-kreatywna

Psychoterapeuta Gestalt. Realizuje zajęcia z teorii psychoterapii w Szkole.